Amsterdamse Feestavond
Op zoek naar een feestelijk avondje met familie, vrienden, of een evenement voor uw klanten? Beleef dan de Amsterdamse Feestavond van Mokum Events.
Onze horeca-expertise en ervaring in het plannen van evenementen en feesten in Amsterdam helpen u zeker bij een snelle en professionele realisatie van uw eigen unieke bedrijfsfeest of familie-uitje.
We zoeken met liefde een locatie voor u uit, maar misschien heeft u zelf een specifieke ruimte op het oog. In één van de oude panden aan de gracht misschien, of ergens anders?
Samen bekijken we de voor- en nadelen en zorgen we ervoor dat uw gasten aan niets tekort komen. Vanaf minimaal 50 personen kunt u deze bedrijfsparty in gang zetten.
Ook adviseren wij u welk thema een idee kan zijn, en wat er verder allemaal bij komt kijken om uw party te organiseren. Wat is haalbaar en wat niet?
Wij verwelkomen iedereen standaard met een lekker glaasje champagne om uw gasten alvast in de stemming te komen. Tijdens deze party zorgt Mokum Events tevens voor een uitgebreid buffet, een professionele DJ en een volledig aangeklede dansvloer. Na het diner gaan dan ook spontaan de voetjes van de vloer!
Mokum Events verzorgt deze feestelijke bedrijfsparty geheel op maat. Voor specifieke wensen kunt u altijd bij ons aankloppen. Alles is mogelijk!
-
Ontvangst met bubbels
-
Professionele DJ
-
Luxe buffet
-
Toplocatie compleet gedecoreerd
-
Gastvrouwen
-
Fotograaf
-
Partymanager
-
Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Tip!
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 10,00 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En… zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit themafeest? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!