020 427 29 09
Kies uit 350+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Amsterdam
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Hip & Trendy Party in Amsterdam

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Hip & Trendy Party in Amsterdam

Het hippe Mokum Events nodigt u uit voor een Hip & Trendy Party in het hippe Amsterdam. Op een hippe locatie wordt u met een hippe cocktail ontvangen.

Wat kunt u tijdens deze 'Hip & Trendy Party' verwachten?

Uiteraard kunt u op de hippe ambiance van dit themafeest, op de hippe dansvloer genieten van de door een hippe DJ gedraaide hippe hiphop of andere hippe muziek (hippe hits van het hippe heden tot in het hipste verleden), hippe gastvrouwen die u op hippe wijze de hipste drankjes serveren (hips…!) die door hippe cocktailshakers met de meest hippe ingrediënten zijn geshaket.

Verder staat een heerlijk diner in de vorm van een buffet voor u klaar en u kunt gedurende de gehele avond (4 uur) onbeperkt gebruik maken van de drankjes uit de Hollandse bar!

Deze hippe 4 uur durende party zal worden vastgelegd door een ultra hippe fotograaf die de meest hippe foto’s zal maken van u en uw hippe gezelschap!

Inclusief:
  • Ontvangst met bubbels
  • DJ
  • Onbeperkt drankjes uit de Hollandse bar gedurende 4 uur
  • Buffet
  • Borrelhapjes
  • Aankleding in stijl
  • Cocktailshakers
  • Fotograaf
  • Toplocatie

Optioneel:

- Live optreden trendy artiest
- Doorbitch
- Hippe gastvrouwen

De prijs is gebaseerd op onze vaste feestlocatie in het centrum van de stad.

Reservering voor kleinere groepen:

Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit themafeest? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken. Wij zijn dan ook bekend om ons maatwerk!

Worden de Mokum Events alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Amsterdam starten de arrangementen van Mokum Events?
Veel uitjes starten in de buurt van het Centraal Station, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Mokum Events zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de Mokum Events eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Mokum Events organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Amsterdam is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Mokum Events begeleiden u van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Mokum Events fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Mokum Events maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes, ideeen en vragen zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.
Gerelateerde categorieën

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan